Gra planszowa Pociąg Inków
search
  • Gra planszowa Pociąg Inków

Gra planszowa Pociąg Inków

96,99 zł
Brutto 3 dni robocze
Rodzinna gra planszowa wzorowana na tradycyjnej grze GĘŚ. Zadaniem...
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

14 dni na zwrot towaru!

 

Paczkomat czy Kurier? Wybieraj!

 

Bezpieczeństwo to podstawa!

Rodzinna gra planszowa wzorowana na tradycyjnej grze GĘŚ. Zadaniem graczy jest dotarcie do środka planszy. Po drodze znajdują się pola, które skrywają polecenia i zadania. Powodzenia!

W zestawie znajduje: plansza (do złożenia z 7 dużych puzzli) o wymiarach 35 x 35 cm , 4 kolorowe drewniane pionki papugi, drewniana kostka, instrukcja w języku polskim.

Gra Pociąg Inków to nie tylko wspaniała zabawa dla najmłodszych dzieci, ale również świetny prezent na urodziny zapakowany w piękne, ręcznie wykonane pudełko.

Wiek: 4+

Przykładowy scenariusz gry i znaczenie pól na planszy:

Przygotowanie gry :

Każdy z graczy losuje lub wybiera swojego pionka. Układacie planszę składającą się z 7 dużych puzzli. Rozpoczyna najmłodszy gracz. Rzuca kostką i przesuwa się o tyle pól ile wyrzucono oczek na kostce. Kolejny gracz to gracz zgodnie ze wskazówkami zegara.

Rozgrywka:

Każdy gracz przesuwa swój pionek o tyle pól ile oczek wyrzucił na kostce. Pionki mogą być na tym samym polu, ale bądź ostrożny, ponieważ jeśli wylądujesz na polu z jednym z następujących symboli, na szlaku Inków wydarzy się coś specjalnego!

- Iguana (pola 14 i 24): iguana mówi Ci, którą drogą iść, ale niestety skierowała Cię w złym kierunku, cofnij się o 1 pole.

- Brązowy wąż (pola 4, 11 i 33): o Kochanie, tu jest wąż! Przyjrzyj się uważnie, zanim przejdziesz dalej, pomiń 1 turę.

- Czerwony wąż (pola 19, 27 i 39): jesteś ścigany przez czerwonego węża - cofnij się o 2 pola, aby uciec.

- Lama (pola 2 i 12): lama pomaga Ci w drodze przesuń pionek o 1 pole przodu.

- Pancernik (pola 5, 16 i 30): to zwierzę pancerne strzeże Twojej podróży przesuń pionek o 2 pola do przodu.

- Tukan (pola 7, 22 i 35): ten wesoły tukan leci naprzód, wskazując drogę, przesuwając Cię o 3 pola do przodu.

Zwycięzca:

Pierwszy gracz, który pokona wszystkie przeszkody i dotrze do środkowego pola na planszy, wygrywa (nie musisz rzucać dokładnej liczby oczek, aby zakończyć).

Scratch
613224

Opis

Wiek
4+
Opakowanie
pudełko,290x250 mm
Sposoby dostawy Nazwa Czas dostawy Cena
Kurier InPost Kurier InPost Do 2 dni roboczych 16,90 zł
Paczkomaty InPost Paczkomaty InPost Do 2 dni roboczych 13,90 zł
Kurier DPD Kurier DPD Do 2 dni roboczych 24,99 zł
Paczka ORLEN Paczka ORLEN Do 3 dni roboczych 10,90 zł
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.